№ п/п
|
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі
|
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
|
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення
|
1
|
Онлайн-сервіс системи електронного документообігу та доступ до нього за допомогою мережі Інтернет. Код за ДК 021: 2015 - 72510000 - 3 - Управлінські послуги, пов'язані з комп'ютерними технологіями.
Спрощена закупівля (ID: UA-2021-08-04-000067-b) |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері. Впровадження СЕД проводиться відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», Вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 №992, Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 №749, постанов Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 №357 «Деякі питання організації електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів», від 17.01.2018 №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»; наказів Державного агентства з питань електронного урядування України від 07.09.2018 №60 «Про затвердження Вимог до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади», від 13.08.2018 №51 «Про затвердження форматів електронних повідомлень та обміну даними системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів», Регламенту взаємодії Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (версія 2.0) з системами електронного документообігу.
|
Розрахунок визначення очікуваної вартості (191000,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
|
2
|
Ноутбуки та моноблоки, код за ДК 021: 2015 - 30210000 - 4 - Машини для обробки даних (апаратна частина).
Відкриті торги (ID: UA-2021-08-04-010958-b) |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду», утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади штатною чисельністю 660 осіб. Для організації роботи посадових осіб необхідне забезпечення їх комп’ютерною технікою.
|
Розрахунок визначення очікуваної вартості (3730000,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та з урахуванням вимог відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.04.2021 № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» – 70 ноутбуків вартістю 27000,00 грн., 80 моноблоків вартістю 23000,00 грн.
|
3
|
Копіювальні апарати (БФП), код за ДК 021: 2015 - 30120000 - 6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку).
Відкриті торги (ID: UA-2021-08-10-001706-b) |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду», утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади штатною чисельністю 660 осіб. Для організації роботи посадових осіб необхідне забезпечення їх копіювальною технікою.
|
Розрахунок визначення очікуваної вартості (870000,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та з урахуванням вимог відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.04.2021 № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» – 1 копіювальний апарат (БФП) формату А3 вартістю 30000,00 грн. 28 копіювальних апаратів (БФП) формату А4 вартістю 30000,00 грн.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|