• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Обґрунтування закупівлі

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Онлайн-сервіс системи електронного документообігу та доступ до нього за допомогою мережі Інтернет, Код за ДК 021: 2015 – 72510000-3 - Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями.

Спрощена закупівля (ID: UA-2021-08-04-000067-b)


2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері.

Впровадження СЕД проводиться відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», Вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 №992, Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 №749, постанов Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 №357 «Деякі питання організації електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів», від 17.01.2018 №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»; наказів Державного агентства з питань електронного урядування України від 07.09.2018 №60 «Про затвердження Вимог до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади», від 13.08.2018 №51 «Про затвердження форматів електронних повідомлень та обміну даними системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів», Регламенту взаємодії Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (версія 2.0) з системами електронного документообігу.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості (191000,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.



1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Ноутбуки та моноблоки, код за ДК 021: 2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина).

Відкриті торги (ID: UA-2021-08-04-010958-b)


2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду», утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади штатною чисельністю 660 осіб. Для організації роботи посадових осіб необхідне забезпечення їх комп’ютерною технікою.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості (3730000,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та з урахуванням вимог відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.04.2021 № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» – 70 ноутбуків вартістю 27000,00 грн., 80 моноблоків вартістю 23000,00 грн.



1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Копіювальні апарати (БФП), код за ДК 021: 2015 – 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)


Відкриті торги (ID: UA-2021-08-10-001706-b)

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду», утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади штатною чисельністю 660 осіб. Для організації роботи посадових осіб необхідне забезпечення їх копіювальною технікою.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості (870000,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та з урахуванням вимог відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.04.2021 № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» – 1 копіювальний апарат (БФП) формату А3 вартістю 30000,00 грн., 28 копіювальних апаратів (БФП) формату А4 вартістю 30000,00 грн.



1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Онлайн-сервіс системи електронного документообігу та доступ до нього за допомогою мережі Інтернет, Код за ДК 021: 2015 – 72510000-3 - Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями.

Спрощена закупівля (ID: UA-2021-08-04-000067-b)


2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері.

Впровадження СЕД проводиться відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», Вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 №992, Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 №749, постанов Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 №357 «Деякі питання організації електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів», від 17.01.2018 №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»; наказів Державного агентства з питань електронного урядування України від 07.09.2018 №60 «Про затвердження Вимог до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади», від 13.08.2018 №51 «Про затвердження форматів електронних повідомлень та обміну даними системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів», Регламенту взаємодії Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (версія 2.0) з системами електронного документообігу.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості (191000,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.



1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Ноутбуки, код за ДК 021: 2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина).

Відкриті торги (ID: UA-2021-10-18-014250-c)


2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду», утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади штатною чисельністю 660 осіб. Для організації роботи посадових осіб необхідне забезпечення їх комп’ютерною технікою.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості (1404000,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та з урахуванням вимог відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.04.2021 № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» – 52 ноутбуків вартістю 27000,00 грн.



1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Міжмережевий екран наступного покоління (NGFW) з необхідним набором ліцензій (1 рік), код за ДК 021: 2015 –  32520000-4 - Телекомунікаційні кабелі та обладнання.

Відкриті торги (ID: UA-2021-10-21-006405-a)


2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду», утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади штатною чисельністю 660 осіб. Для організації роботи посадових осіб необхідне забезпечення їх робочих місць комунікаційною технікою.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості Міжмережевого екрану наступного покоління (NGFW) з необхідним набором ліцензій (1 рік) (333000,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275



1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Сканери протяжні, Код за ДК 021: 2015 – 38520000-6 -Сканери.

Спрощена закупівля (ID: UA-2021-09-27-012730-b)


2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері.

Сканери протяжні необхідні для забезпечення роботи системи електронного документообігу (швидкісне сканування документів).

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості (199200,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з розрахунку 8 шт. сканерів вартістю 24900,00 грн.


1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Сервер, Код за ДК 021: 2015 – 48820000-2 -Сервери.

Спрощена закупівля (ID: UA-2021-11-02-016512-a)


2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду», утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади штатною чисельністю 660 осіб. Для організації роботи посадових осіб необхідне забезпечення їх серверним устаткуванням.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості серверу (199000,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.


1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Система ІР-телефонії, Код за ДК 021: 2015 – 32550000-3–Телефлонне обладнання.

Спрощена закупівля (ID UA-2021-11-09-003023-c)





2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду», утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади штатною чисельністю 660 осіб. Для організації роботи посадових осіб необхідне забезпечення їх телефонією.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості ІР-телефонії (190100,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.


1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Офісний папір і конверти, Код за ДК 021: 2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне.

Спрощена закупівля (ID) 


UA-2021-12-10-019716-c






2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду», утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади штатною чисельністю 660 осіб. Для організації роботи посадових осіб необхідне забезпечення їх папером і конвертами.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості ІР-телефонії (199985,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.



1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Сервер, Код за ДК 021: 2015 – 48820000-2 -Сервери.

Спрощена закупівля (ID: UA-2021-12-13-000091-a)


2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду», утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади штатною чисельністю 660 осіб. Для організації роботи посадових осіб необхідне забезпечення їх серверним устаткуванням.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості серверу (199500,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.


1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Моноблоки та планшетний комп’ютер, Код за ДК 021: 2015 – 30210000-4 –Машини для обробки даних (апаратна частина).

Спрощена закупівля (ID):


UA-2021-12-14-009169-b



2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду», утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади штатною чисельністю 660 осіб. Для організації роботи посадових осіб необхідне забезпечення їх комп’ютерною технікою.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості серверу (192000,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Кількість моноблоків – 7 шт., кількість планшетних компютерів – 1 шт.


1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Послуги з постачання ліцензійної програмної продукції Windows Server, Код за ДК 021: 2015 – 48210000-3 - Пакети мережевого програмного забезпечення).

Спрощена закупівля (ID):


UA-2021-12-14-009201-b





2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду», утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади штатною чисельністю 660 осіб. Для організації роботи посадових осіб необхідне забезпечення їх комп’ютерних робочих місць ліцензованим програмним забезпеченням.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості серверу (97960,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Кількість ліцензій – 18 шт.


1

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення Microsoft 365 Apps for business, код за дк 021: 2015 – 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів

Спрощена закупівля (ID):



UA-2021-12-14-009211-b





2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду», утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади штатною чисельністю 660 осіб. Для організації роботи посадових осіб необхідне забезпечення їх комп’ютерних робочих місць ліцензованим програмним забезпеченням.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок визначення очікуваної вартості серверу (97960,00 грн.) здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Кількість ліцензій – 75 шт.




















Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux