Сьогодні це передусім про мислення, культуру спілкування та нашу здатність будувати комунікацію з п
овагою до різних людей.
Особливо це важливо у роботі державних органів та установ, які комунікують з громадськістю та надають людям послуги.
В межах Національного тижня безбар’єрності співробітникам ДІАМ була проведена тематична лекція — ознайомились з Національною стратегією безбар’єрності та інструментом для коректного спілкування — «Довідником безбар’єрності»
https://bf.in.ua
Обговорили основи культури спілкування та взаємодії з людьми, без упередженого, стереотипного чи дискримінаційного ставлення. Розглянули правила безбар’єрної мови, приклади правильних та неправильних формулювань, етику взаємодії з різними людьми. Окрему увагу приділили комунікації представників органів влади з людьми з досвідом війни й побудові взаємодії на основі етичних стандартів і чутливого підходу.
Будь-яке безбар'єрне середовище починається з простого — з наших переконань, цінностей і уявлення про те, яким має бути суспільство, в якому ми хочемо жити. Прагнемо, аби безбар'єрність була суспільною нормою, яка відкриває можливості для всіх людей в нашій державі.




