• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
ДІАМ шукає у свою команду (до 30.10.2024)

Головного спеціаліста відділу документообігу та ведення архівної справи Управління документообігу (тимчасово, на час відсутності основного працівника) 


Основні завдання, що покладаються на головного спеціаліста: 

- забезпечення: попереднього розгляду документів, що надходять до ДІАМ, реєстрації та організації обліку проходження документів; інформаційної взаємодії з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, іншими державними установами, підприємствами та організаціями, в тому числі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади; 

- здійснення реєстрації та обліку документів (вхідної, вихідної кореспонденції, доручень керівництва ДІАМ та протоколів апаратних нарад), а також прийом та реєстрацію документів, що надходять через систему електронної взаємодії; 

- відправлення вихідної кореспонденції засобами поштового, електронного зв’язку та через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади; 

- реєстрація та облік наказів ДІАМ з основної діяльності та з адміністративно-господарських питань, забезпечення зберігання їх оригіналів; 

- реєстрація, облік та опрацювання вхідної, вихідної і внутрішньої кореспонденції (документів) з грифом «Для службового користування» та контроль за їх виконанням; 

- своєчасне доведення кореспонденції до відома виконавців, визначених у резолюції керівництва ДІАМ; 

- перевірка використання системи електронного документообігу, ведення та актуалізацію електронних довідників системи електронного документообігу ДІАМ та стану збереження документаційного фонду в електронній формі і користування ним; 

- нагляд за дотриманням структурними підрозділами ДІАМ вимог документування управлінської діяльності та національних стандартів, в тому числі за правильністю оформлення реквізитів документів, їх датуванням, індексацією, погодженням, візуванням, засвідченням, адресуванням; 

- моніторинг за виконанням державними службовцями та працівниками ДІАМ завдань визначених відповідно до законів України, постанов Верховної Ради України, актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів і доручень ДІАМ, звернень та запитів народних депутатів України, листів органів державної влади, правоохоронних органів, підприємств, установ, організацій, адвокатських запитів; 

- облік видачі, використання та списання двомовних бланків, загальних бланків листів та бланків наказів ДІАМ; 

- здійснення обліку печаток та штампів ДІАМ; 

- контроль за дотриманням термінів розгляду державними службовцями та працівниками ДІАМ звернень та запитів народних депутатів України, звернень органів державної влади, правоохоронних органів, підприємств, установ, організацій, адвокатських запитів; 

- зняття з контролю виконання завдань, визначених у документах з встановленим строком; 

- участь у проведенні експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі на державне зберігання та у розробленні проектів актів ДІАМ, що належать до компетенції Відділу; 

- в організації та проведенні роботи, пов'язаної з підвищенням кваліфікації. 


Наш кандидат/ка обов’язково:

- має громадянство України; 

- має вищу освіту, не нижче бакалавра, молодшого бакалавра; 

- вільно володіє українською мовою; 

- відповідає за якість та результати роботи, доброчесний(а), проактивний(а), легко адаптується до змін та впроваджує їх, постійно розвивається; 

- має поглиблені знання законодавства (Знання Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про основи містобудування», Положенням про Державну інспекцію архітектури та містобудування України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2020 р. № 1340).  


Умови оплати праці: 

- посадовий оклад – 15 017 грн.; 

- надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до Закону України «Про державну службу».


Умови відбору та призначення на посаду: 

тимчасово, на час відсутності основного працівника або до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. 


Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) на електронну адресу: k.parashchenko@diam.gov.ua. 

Термін прийому резюме – до 30.10.2024.


За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду. 

*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подачі резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. В такому випадку ми зможемо повернутись до вашої кандидатури при появі релевантних вашому досвіду вакансій. **Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux