Працюючи з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва кожного дня, співробітники ДІАМ завжди в пошуку рішень, як би її покращити та, що б нового запровадити.
І у співпраці з TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах ми успішно запроваджуємо новий функціонал в системі. Підбиваючи підсумки трирічної роботи ЄДЕССБ, серед наших спільних напрацювань:
- запровадження черговості розгляду документів – поки не розглянуто документ, що надійшов
раніше, система не дає можливості прийняти рішення по наступному;
- автоматизований рандомний розподіл заявок між головними інспекторами – інспектори не можуть впливати на вибір об’єкта;
- можливість обрання замовником бажаної дати огляду під час подання заявки на видачу сертифіката про прийняття об’єкта в експлуатацію в Дії;
- запровадження переліку стандартизованих відмов під час видачі чи реєстрації документів;
- запровадження автоматичних перевірок електронною системою документів ще на етапі їх подання, що сприяє зменшенню кількісті відмов;
- спрощення, запровадежні постановою КМУ №722, зокрема погодження та отримання дозволів у органів охорони культурної спадщини через ЄДЕССБ та багато іншого.
Кожне наше нововведення в електронній системі спрямоване на те, щоб мінімізувати участь чиновника, автоматизувати процеси та зруйнувати саму можливість для корупції. І надзвичайно приємно усвідомлювати, що це – ПРАЦЮЄ. Колись найкорумпованіша галузь сьогодні демонструє якісний сервіс, взаємодію держави і бізнесу та прозорі правила гри.
У
відеоролику з заходу, присвяченому річниці створення ЄДЕССБ, Голова ДІАМ і співробітники ДІАМ зокрема розповідають більше про роботу з системою.